Wybierz miasto
dlaFaceta Logowanie / Rejestracja
Znajdujesz się w ogólnopolskim wydaniu.

Chrysler i Eminem ulubieńcami użytkowników YouTube

2011-02-24

Spot Chryslera przygotowany na finały Super Bowl zdobył serca użytkowników You Tube.

Wszystkie reklamy, które zostały wyemitowane w telewizji w czasie finałów ligi NFL, You Tube umieścił na kanale Ad Blitz, jednocześnie pozostawiając użytkownikom możliwość głosowania na ulubiony film reklamowy. Zwycięzcą okazał się 2-minutowy spot Chryslera, dedykowany modelowi 200. Poza samym samochodem w reklamie wystąpiła światowa gwiazda i duma Detroit, raper Eminem.

Film jest zbitką starannie wyselekcjonowanych ujęć Detroit, połączonych ze zdjęciami Chryslera 200 prowadzonego przez Eminema. Na koniec raper wygłasza prostą, acz sugestywną sentencję „This is Motorcity. This is what we do”. Reklama w pozytywny sposób odwołuje się do dziedzictwa Detroit, kolebki amerykańskiej motoryzacji, która ostatnimi czasy boryka się z olbrzymim bezrobociem i problemami socjalnymi.

Reklama wzbudziła również spore zainteresowanie Chryslerem 200. Według badań firmy AutoObserver po weekendowych rozgrywkach w czasie których emitowano spot, liczba osób zainteresowanych zakupem Chryslera 200 wzrosłą o 1619%. Do dziś spot na kanale Chryslera w obrębie portalu You Tube obejrzało 8462045 osób.



Źródło: wirtualnemedia.pl, aolradioblog.com, informacja Mototarget.pl

Dodaj do:
  • Wykop
  • Flaker
  • Elefanta
  • Gwar
  • Delicious
  • Facebook
  • StumbleUpon
  • Technorati
  • Google
  • Yahoo
Komentarzedodaj komentarz

Redakcja dlaStudenta.pl nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Brak komentarzy.

 
FB dlaMaturzysty.pl reklama