Wybierz miasto
dlaFaceta
Logowanie / Rejestracja
Znajdujesz się w ogólnopolskim wydaniu.

Siła sugestii, czyli dlaczego jesteśmy podatni na reklamy

2017-01-02

Ile razy złapałeś się, że kupiłeś rzecz, która w zasadzie nie była ci potrzebna? Albo chciałeś konkretny lek, ale trzeźwo myśląca farmaceutka poleciła ci inny, o tym składzie, a jednak dwa razy tańszy? To wszystko wpływ reklamy na nasze wybory i przykład zawoalowanej manipulacji. Poznaj najczęstsze chwyty reklamowe, by móc uniknąć ich wpływu w przyszłości!

Techniki manipulacyjne w reklamie - PRZEJDŹ DO GALERII >>>


JM
fot. librestock

GALERIA ZDJĘĆ: Techniki manipulacyjne w reklamie (10)
  • Manipulacja percepcją
  • Nieokiełznane przymiotniki
  • Profesjonalne wykresy
  • Ekspert prawdę ci powie
  • Emocjonalna huśtawka
Dodaj do:
  • Wykop
  • Flaker
  • Elefanta
  • Gwar
  • Delicious
  • Facebook
  • StumbleUpon
  • Technorati
  • Google
  • Yahoo
Komentarzedodaj komentarz

Redakcja dlaStudenta.pl nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Brak komentarzy.

FB dlaMaturzysty.pl reklama