Galeria, zdjęcia, fotki

Emocjonalna huśtawka

Techniki manipulacyjne w reklamie
Siła sugestii, czyli dlaczego jesteśmy podatni na reklamy

Poznaj najczęściej wykorzystywane techniki!

Siła sugestii, czyli dlaczego jesteśmy podatni na reklamy »
Emocjonalna huśtawka
Emocjonalna huśtawka

Reklamy często działają na nasze emocje w sposób bezpośredni, wywołując niekiedy poczucie obowiązku lub nawet winy, np. sylwetki starszych, opuszczonych ludzi, kobiet w ciąży lub małych, niewinnych dzieci. Potem pojawia się sekwencja "przecież ci zależy, więc to okaż w odpowiedni sposób". Ludzie lubią czuć się dobrze, więc jeśli ktoś lub coś wywołują w nich dyskomfort, to dążą do szybkiego zredukowania negatywnych emocji. I hop, przynęta rzucona...

Ocena:

Techniki manipulacyjne w reklamie

Manipulacja percepcją
Nieokiełznane przymiotniki
Profesjonalne wykresy
Ekspert prawdę ci powie
Emocjonalna huśtawka
Nie jesteś sam
Magia kontrastu
Dopasowanie języka
Czas, nie odległość
Kupieni idole
Komentarze
Redakcja dlaStudenta.pl nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Ostatnio dodane
Jak nie przepłacić jeÅźdząc autem?
Jak nie przepłacić podróżując na 4 kółkach?

Sprawdź, gdzie szukać najtańszych ofert na przejazdy i jak zaoszczędzić na paliwie.