Galeria, zdjęcia, fotki

Manipulacja percepcją

Techniki manipulacyjne w reklamie
Siła sugestii, czyli dlaczego jesteśmy podatni na reklamy

Poznaj najczęściej wykorzystywane techniki!

Siła sugestii, czyli dlaczego jesteśmy podatni na reklamy »
poprzedni
1 / 10
Manipulacja percepcją
poprzedni
1 / 10
Manipulacja percepcją

Przede wszystkim reklama działa na możliwie największą ilość zmysłów, dlatego za najskuteczniejszą jej formę uznaje się reklamę telewizyjną. Ma na celu wywołać określone skojarzenia, a co za tym idzie - konkretne emocje, które skłonią cię do zakupu produktu lub usługi. Operowanie kolorem, oświetleniem, ubiorem aktorów czy scenerią to tylko niektóre z motywów wykorzystywane w reklamie.

Ocena:

Techniki manipulacyjne w reklamie

Manipulacja percepcją
Nieokiełznane przymiotniki
Profesjonalne wykresy
Ekspert prawdę ci powie
Emocjonalna huśtawka
Nie jesteś sam
Magia kontrastu
Dopasowanie języka
Czas, nie odległość
Kupieni idole
Komentarze
Redakcja dlaStudenta.pl nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Ostatnio dodane
Jak nie przepłacić jeÅźdząc autem?
Jak nie przepłacić podróżując na 4 kółkach?

Sprawdź, gdzie szukać najtańszych ofert na przejazdy i jak zaoszczędzić na paliwie.

Popularne
"Obserwator czy uczestnik?" Częste pytanie w pracy Fotoreportera

Praca fotoreportera nie sprowadza się jedynie do rejestracji wydarzeń - zwłaszcza gdy tragedia się rozwija, staje przed nieuniknionymi dylematami etycznymi.