0,7 w klubie
2009-06-24 10:45:37Belvedere stworzyło najbardziej luksusową i wyjątkową wódkę dla amatorów nocnego życia.
Impreza... After Party.... Noc... Późna Noc.... Belvedere IX (należy wymawiać One-X) jest nowym, luksusowym alkoholem na klubowych parkietach, sygnowanym przez Belvedere.
Wprowadzenie Belvedere IX w ograniczonej dystrybucji do najbardziej prestiżowych klubów, jest idealnym odzwierciedleniem wizerunku „Nowego Luksusu". Wódka została stworzona specjalnie z myślą o imprezowych szaleństwach. Składa się z 9 składników połączonych tak, by stworzyć unikalne doznania smakowe. Belvedere na nowo definiuje luksus, poprzez wprowadzenie produktu, który ucieleśnia kreatywną i seksowną energię nocy.
Spróbuj, a poczujesz:
Zapach: Kwiatowe, słodko-korzenne aromaty z nutą świeżych cytrusów i imbirem oraz orzeźwiającym mentolowym muśnięciem.
Smak: Odważny i złożony, słodko-korzenny posmak uzupełnia rozgrzewająca szczypta imbiru. Delikatna, a jednocześnie intensywnie miętowa nuta jest łagodzona przez ukryty aromat słodkich migdałów i jaśminu.
Wykończenie: Długotrwałe zakończenie z charakterystycznym dla Belvedere kwitnącym posmakiem wanilii i białego pieprzu.
- Wprowadzając Belvedere IX, wykreowaliśmy nowy styl wódki. Dzięki charakterystycznemu opakowaniu oraz niebanalnemu smakowi uchwyciliśmy emocje nocy - mówi Charles Gibb, Prezydent grupy Millenium - Dział Wódki i Rumu w Moët Hennessy.
- Nigdy wcześniej nie stworzono alkoholu, który tak dokładnie uchwyciłby w sobie ciemność i uwodzicielskie elementy nocy. Belvedere IX jest mieszanką dziewięciu wyjątkowo zniewalających składników, ucieleśniających atmosferę nocnych żądzy. To ekscytująca alternatywa dla przyziemnej codzienności - poleca Claire Smith, światowy ambasador marki Belvedere Vodka.
Belvedere IX najlepiej podawać czystą i schłodzoną, z twistem ze skórki grejpfruta, który uwydatni cytrusowy posmak i słodkie, korzenne nuty smaku wódki. Także w long drinkach najlepiej smakuje z gorzkawymi dodatkami, takimi jak sok grejpfrutowy czy dobry tonik, które podkreślą świeżą i roślinną naturę alkoholu.
Artysta
Belvedere, wprowadzając wariant IX, podtrzymuje przesłanie „Nowego Luksusu" z silnymi nawiązaniami do współczesnej kultury, widocznymi zwłaszcza w przypadku opakowania. Projekt butelki jest wynikiem współpracy z artystą Andre Saraivą, który powołał do życia nową osobowość. Jest nią „Mr. IX", zamieszkały w pałacu Belvedere. W projekcie widać inspiracje techniką graffiti, którą Andre ozdabiał ulice Paryża od późnych lat 80-tych.
Paryż, w którym artysta rozpoczął wiele swoich przedsięwzięć, takich jak np. Black Block - abstrakcyjny butik artystyczny, usytuowany przy Palais de Tokio. W projektach Andre widać wpływy czasów Warhola i Basquiata, w których najważniejsza była sztuka, nocne życie i design. Określony przez Sama Kellera, dyrektora Art Basel Miami Beach, „towarzyskim alchemikiem", oraz jako współwłaściciel klubu Le Baron w Paryżu i Beatrice Inn w Nowym Jorku, Andre skupia tak kultowe nazwiska jak Chloe Sevigny, Nate Lowman i Kate Hudson, nieprzerwanie łącząc swoją koncepcyjną pracę w nocnych klubach z tworzeniem przełomów w sztuce.
Andre jest artystą kosmopolitycznym. Tworząc nową butelkę czerpał inspiracje z całego świata. Dzisiaj odsłania swoją nową koncepcję kreacji - „otagowaną" lśniącą, czarną butelkę Belvedere z elektryzującym, różowym graffiti, zmienionym znakiem firmowym Belvedere - pałacem otoczonym drzewami i przekształcając markę w wizję szalonej nocy.
Wprowadzenie
Belvedere IX będzie dostępna w wyselekcjonowanych klubach na całym świecie. W ciągu 2009 roku obecność Belvedere IX będzie wzrastała na całym świecie wraz z dostępnością w USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Francji, Singapurze i Australii. W Polsce alkohol będzie dostępny w butelkach - 700 ml, i 1,5 litra.
ip