Tak zmieniała się butelka Wyborowej! [ZDJĘCIA]
2012-08-31 11:13:49Wyborowa, ikona polskiej wódki w 2012 roku zmieniła butelkę. Po siedmiu latach pożegnaliśmy się z charakterystycznym opakowaniem, które cieszyło oko na sklepowych półkach.
- Muszę przyznać, że rzeczywiście trudno było podjąć decyzję o zmianie w przypadku tak kultowej marki jak wódka Wyborowa. Szczególnie, gdy zmianie ulega niezwykle ważny element wizerunku jakim jest butelka. Wyborowa musi wyprzedzać rynek, kształtować gusta i wyznaczać trendy, dlatego właśnie nowa butelka musiała być i jest wyjątkowa - podkreśla Maria Spuz-Szpos, Group Brand Manager Domestic Vodkas, Pernod Ricard Polska.
Nowa butelka kształtem przypomina kolumnę, ma grube dno i charakterystyczne rzeźbienia. - Prace nad nową butelką trwały dwa lata. Na bazie przeprowadzonych badań na próbie ponad 1300 osób w wieku 18-49 lat nowa butelka Wyborowej to najlepiej oceniona butelka premium. W porównaniu z konkurencją jest bardziej nowoczesna i współczesna. Jest również bardziej autentyczna, ekscytująca i bardziej podkreślająca wysoką jakość trunku versus poprzednia butelka. Zdecydowanie bardziej odpowiada oczekiwaniom współczesnych konsumentów – czytamy w komunikacie spółki.
Gdy w 2005 roku Wyborowa zmieniła starą butelkę to w ciągu trzech lat jej sprzedaż wzrosła o ponad 350% - Dziś to zupełnie inny rynek i dlatego nowa butelka musiała być wyjątkowa. Mamy nadzieję, że będzie budziła jeszcze większe pożądanie i zazdrość konkurencji niż poprzednia. Wyborowa jest gotowa aby zdominować segment Premium w Polsce. Naszym zadaniem jest pomóc jej ten cel osiągnąć – mówi Arkadiusz Dobosz, Marketing Manager Vodka Category, Pernod Ricard Polska.
Tak zmieniała się butelka Wyborowej>>
MAS